tisdag 6 mars 2012

Hög

Jag är hög på hunger. Uppåt för ett ögonblick men balanserar hela tiden på gränsen. Ångesten mal på i bakgrunden, molar i magtrakten och ruset övergår i panik. Jag är tjock. Jag är så jävla tjock. Och inget liv har jag. Ingen färdig utbildning, inga vänner. Ett jobb har jag, men vilket jobb sen och vem vet hur länge det varar? Det finns ingen framtid. Det finns ingen lösning. Jag kommer aldrig få rätsida på mig själv. Jag kommer ruttna bort. Det enda jag vill är att bli smal. Eller egentligen vill jag ju en hel massa andra saker, men först måste jag bli smal. Jag dagdrömmer om att vara riktigt, riktigt smal och bli omhändertagen. Slippa ansvar och slippa vara så väldigt mycket jag. Slippa vara så äcklig och så mycket kropp. Jag är så väldigt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar